Kto rád cestuje a spoznáva nové kraje a ešte chce aj ušetriť, ten si necháva posielať mailom zľavy a výhodné ponuky, aby si z nich vybral. Podľa ceny aj podľa termínu. A nemalú úlohu zohráva aj lokalita. Raz je zacielené na romantický pobyt, inokedy na športové vyžitie. Veľa môže napovedať fotografia, doplňujúca atraktívnu ponuku. No nemala by to byť fotografia zavádzajúca, ako sa to podarilo už viacejkrát hotely.cz
Viem si živo predstaviť, aký by som bol prekvapený, keby som prišiel do vybraného hotela na základe reklamnej kampane a zľavy a zistil by som, že zámok, objekt môjho záujmu, je na hony vzdialený. Nie skutočnosť od fotografie, ale na stovky kilometrov ďaleko.
To sa vám môže ľahko stať, keď podľahnete neprofesionálnej ponuke hotely.cz, ktorá pristane vo vašej mailovej schránke. Dostanete chuť stráviť príjemné chvíle v národnom parku Podyjí a zistíte, že na fotografii je kláštor a cintorín na Vysočine. Zelená Hora u Ždáru nad Sázavou.
Cintorín ako miesto odpočinku? To si z nás robia hotely.cz žarty? Nemiestny čierny humor. Alebo čistá neprofesionalita.
OK, nechajme južnú Moravu tak a presuňme sa do južných Čiech. Máte chuť preskúmať ruiny hradu na obrázku?
Žiadny problém. Len nie v južných Čechách. Pretože na obrázku z mailovej kampane hotely.cz je zrúcanina hradu Velhartice v západných Čechách, neďaleko Klatov. Dokonca vyobrazený most je považovaný za charakteristický znak Velhartíc. Spájal obrannú vežu s hradným palácom a ťažko si ho zameniť s akýmkoľvek iným hradom nie len v Čechách, ale kdekoľvek v Európe.
Ešte stále máte chuť na cenovo zvýhodnený pobyt podľa reklamnej ponuky z mailu? Ja už nie. V priebehu dvoch mesiacov tri kampane a takéto fatálne chyby. A možno je ich viac, len nepoznám všetky miesta, ktoré sa v maile spomínajú a ukazujú.
Super počásko, byl by hřích zůstat doma. Chytněte si svoji dovolenkovou slevu
Keby Vás zaujímal celý mail a všetky fotografie, ktoré sú v ňom použité ako aj miesta, na ktoré tie fotky odkazujú.